oncontextmenu="return false"
2010-05-06 @ 20:03:52

yes it will

"tack" gode gud, det SKA regna. dumma dig.... två dagar kvar till balen, allt är fixat med kläder hår mm. Nu är andré förshyld och säkert snart jag med. Men vad gör det? Kommer ju ändå bli det på lördag.

Idag var det fullt ös på praktiken. Lunchen gick åt att gå till skolan för att betala balbiljetterna. Annars kom man inte in på statt sa linn. Sedan gick jag och natta till arbetsförmedlingen för att få hjälp att skriva ett bra cv som en bas till framtiden du kan spara. Ingen hjälp alls, fattar inte ens varför jag gick dit. "Nej gå in på den här hemsidan bara så kan du göra det hemma".. what ?! Jag kom dit för att få hjälp att skriva ett, inte för bara en hemsidan som jag redan visste om fanns. Och nej vi syns inte dagarna efter den 4 juni. I sommar kommer jag tillägna min kropp och själ till mcdonalds.

Usch vilka människor det finns alltså, är jätte besviken på att mina pengar bara försvann för ingenting ?!

Igår var jag i linköping och fixade till mina naglar, underbart. Ska snart göra om dom igen till studenten :) Och snart kommer min klännig också, sen ska jag köpa mina drömmskor. Nej nu ska jag duscha sen åka till en fin person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0