oncontextmenu="return false"
2010-05-11 @ 21:51:35

whats the problem

En förj*vla dålig dag idag alltså! Igår jobbade jag tills klockan vart 01.30 på natten sen gick jag hem till andré och somnade inte förrens 03.00. ujuj.. aldrig mer. Dagen har bara blivit värre! Men nu sitter jag i soffan och tittat på "the good wife", försöker förstå uppgifter i småföretagande B som egentligen ska vara klart imorn. Sen har jag en himla massa att ta igen på dessa 3 veckor...

  • Naturkunskap debattartikel
  • Naturkunskap inlämning
  • Religion prov om 1 vecka
  • Småföretagande prov x 2
Nej nu orkar jag inte mer. Snart tar jag stuuudeenten !!!! med den här muppiga hatten blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0