oncontextmenu="return false"
2010-05-23 @ 10:28:45

vill ha bättre tider

Fredag var kdet praktik till sena kvällen sen åkte jag och  min lillebror på en cykeltur ner till lagamans nya lekpark. Mysig kväll för det var lite att komma bort från allt. På kvällen var jag med matilda sen hem. Tappade min mobil, usch. Fick åka tillbaka till stället jag och matilda var på och där låg den, i sanden -,- tuuur

Lördag vaknade skapligt sen var det dags för jobb. Stressigt som bara den, trött som bara den och varm som bara den. Kan det blir värre en sådan dag?! Då 15 personer fick gå hem om det ville, klart alla sa ja för att vädret var kanon! :) nej nej, det blev ett 12 - 21 pass på den fina sommardagen. När jag kom hem somnade jag direkt i min underbara säng.

Söndag, idag, blir det kalas för mina småbröder med släckten. Sen ska jag jobba hela kvällen dag igen. Hoppas på en bättre dag idag än igår. Jag borde plugga lite nu, ta en frulle och sen fixa mig för att släckten ska komma. Hinns inte med!

Helgen har varit långtråkig, men bra på ett sätt. Sparade pengar, annrs hade jag varit hos min bästa igårkväll och grillat och spenderat tid med ett glas vitt med dom ♥ Men det finns fler sommar dagar tjejer! Snart kommer studenten..... min klänning borde kommit i fredags, var är den ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0