oncontextmenu="return false"
2010-05-20 @ 22:32:01

snart är det över

praktik hela dagen. Blev bjuden på lunch idag, ja det är ju inte ofta det händer på dom här dagarna. Trevligt var det i alla fall. Det vart en sväng hos farmor sen också. Ikväll har jag inget annat gjort än att plugga. Men jag orkar inte. har för mycket annat i tankarna som bara är där och stör. Allt stör mig nu för tiden, åååh.

Imorn ska jag göra ett prov sen har jag praktik hela långa dagen tills vi stänger. Sen är nästa vecka min sista vecka där! Kommer sakna stället men det ska bli skönt med att sluta skolan! :)

snart är det studentveckan, yey. Ingen planering, typiskt vår klass alltså. Men så är fallet. Vi tar alltid dagarna som dom kommer och gör det bästa av det eller så skiter vi i det, haha, handel 07. snart slutar vi

I helgen är schemat på jobb, bara jobb. Hinner med lite kalas på söndag men hela kväll jobb. Bra pengar kommer nu som det ska, bra! För på bara några dagar kommer mina utgifter att vara enorma! why!?

Men jag hoppas på lite extra i studentpresent av familjen och släckten som kommer på besök. Det ska bli såå trevligt. Nej nu ska jag ta min bok och mig själv till soffan och plugga sen ska jag sova sen ska jag upp och göra prov, -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0