oncontextmenu="return false"
2010-05-30 @ 22:42:01

nu har två blivit en

Idag är jag allmänt seg. Två fullt ös med fest och firande för mig.

Fredag

Praktik sedan hem och fixa innan klassen kom hit. Förkrök och mössan på, kunde inte bli bättre! Vi gick till kvarnparken sen, tidig kväll för parken stängde kl 1. Sibylla, mmm sen skjutade min fina hem mig och johanna.

Lördag
Vaknade seega som bara den. Vi åt pizza och drack cola till frukost. Sen åkte vi till johanna som så snällt fixade mitt och johannas hår :) Lugnalandet i sommen nästa, träffa alla på värdshuset sen tog vi båten till blåviks kyrka. Vigseln var så rörande att jag började gråta, det trodde jag aldrig om mig själv. Nu känner jag själv att det skulle vara roligt och gifta sig. Men tror inte det kommer bli av :) Båten tillbaka med massa champange, öl, vin och snittar. Förrätt, varmrätt, efterrätt och tårta med avec :) Fina tal, god mat med härliga människor. Rolig kväll måste jag säga. Vid kl halv 2 tog jag bussen hem med alla fulla människor, hihi. Gick hem och somnade skönt i min underbara säng. Pappa och dom sov kvar på hotellet. Medans jag låg och väntade på andré som kom ca en timme efter. mysigt.

Söndag
Vaknade typ kl 12. Sen åkte vi till a som bjöd på frukost och en heldag i soffan och sängen med bara film och xbox. haha. Nu är jag hemma själv... ska snart sova för imorn är det ett prov och en inlämning sedan blir det måndagsklubben på nationernas hus i linköping!

Bilder kommer så klaart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0