oncontextmenu="return false"
2010-05-16 @ 21:02:53

McFusk

LÖRDAG

Matilda lindsjö blir stor och fyller 19 år. Grattis igen gumman. Det vart en kort jobbdag sen blev det räkor, kräftor, frukt och vinkväll hos Rebecca. Kim, Jag, Matilda och Lisa kom också på kvällen. Mysig kväll att bara ta det lungt. Men så ödsligt ute mitt i ingenstans bor Rebecca och självklart ska vi börja prata om spöken... och varför hör vi saker hemma i Rebeccas hus, ussch! Vi sitter i soffan alla 4 och djuren är också i vardagsrummet. Det hörs som det kommer hem någon och går i köket. Matilda: "nu kommer det någon." Sen hör vi någon som viskar lågt "beccca....becca". och det var ingen av oss?! Fyfan vad läskigt det var. Sprang och låste alla dörrar. På vägen hem hittade jag och matilda heller inte ut ur skogen och småvägarna, snacka om läskigt!


SÖNDAG

Upp och jobba till kl 16.00 bara. Storstädat garderoben och ska snart ta och damsuga lite innan jag ska försöka plugga lite. Kolla på McFusk, och vissa saker förstår man sig inte på?! Något som alla borde kolla upp. Vi ska inte ta förgivet att alla gör så men man vet ju inte?

Kvällen blir att spenderas med andré I think...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0