oncontextmenu="return false"
2010-05-04 @ 22:11:42

lkpg

Nu har jag varit inne i linköping två dagar i rad, och imorn är den tredje också då jag ska fixa till mina naglar innan balen som är på lördag, oo ska gå med min andré som fixat sin frack och allt nu.

Igår sov jag hos andré mysigt som vanligt. Han gick upp tidigt som vanligt. Men jag fick min lilla sovmorgon. Började inte förens 10.20. Min mobil är avstängd för att jag inte ska slösa på batteriet så jag vaknar och kollar på hans armklocka som står på 9.00. Ooh vad skönt ett tag kvar. När den klockan står på 9.30 sätter jag på min mobil och får två sms direkt. "Vart är du?", klockan är 10.35. Bra att ha en klocka gubben som  inte äns går rätt?! Kom till skolan för ingenting tills jag tog tåget in till linköping. Till sjukhuset, fixade lite med mina händer. Så nu ska jag träna dom varje dag i 3 månader för att se om det blir bättre. Kvällen gick åt att jobba..

Sovmorgon idag igen, underbart. Kort skoldag sen in till linköping för lite shopping med matilda. Hittade en jumpsuit och 3 par skor. Mycket annat med men får vänta tills nästa lön. usch för maten vi åt, får inte bli mer nu till sommaren. Men gott är det! Nu är det balen och allt också!

Imorn ska jag och linnea in till linköping för naglar som sagt, lollo med tror jag :) Vädret är ett minus på lördag bara, får hoppas vädret på nyheterna har fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0