oncontextmenu="return false"
2010-05-26 @ 12:44:44

klipp av mitt hår johanna :)

sitter i skolan med Linnea. Vi håller på att beställa våra studentskor nu från nelly, fri frakt och rabatt! Hur bra som helst. Idag är jag riktigt stolt över mig själv, har lämnat in och skrivit klart 3 stor inlämningar. 2 inom naturen och 1 om tysklandsprojektet. Känner bara hur allting släpper från mina tunga axlar.

Nu ska jag bara hem och göra klart min egen hemsida och plugga på ett ordprov och ett småföretagande B prov. Sen är skolan över! Vilken lättnad.. Ikväll blir det eventuellt jobb, mår lite sådär så kanske ska sjukanmäla mig? Får se hur det blir.

Helgen vart seg som sagt. Massa jobb och känner verkligen att jag inte orkar.

Måndag gick åt en sovmorgon, kommer till skolan och ingen lektoion?! orka. Men kunde verkligen plugga ordentligt på allt annat i alla fall. skönt. Kvällen gick åt jobbet!

Tisdag gick åt skolan på et kort dag. Tog en tripp till linköping med mina tjejer. Vi gick på stan, åt mat, fixade våra naglar till studenten. På kvällen åkte jag och matilda till johanna som snällt kunde fixa mitt hår på lördag till bröllopet. Hon toppade också lite och noppade mina ögonbryn. As bra! Nu ska jag bara färga håret ikväll eller imorn, vill ha riktigt mörk brun och bara en färg i håret. Just nu har jag tre färger och det syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0