oncontextmenu="return false"
2010-05-14 @ 17:59:25

Första kärlek

10 månader idag. Egentligen om vi ska räkna med allt som allt så är det snart 4 år med andré. Obeskrivligt att det har gått så fort. Kommer fortfarande ihåg den första sommaren med johanna och kalle som om det var igår. Från sommaren innan årskurs 9, slutet på årskurs 8 och snart slutet på 3:an i gymnasiet har han dragits med mig och jag med han. Även om vi inte alltid varit tillsammans så har det ändå alltid varit du och jag.

Jag kan inte säga att det alltid ska vara vi, men jag kan säga att det är ett bra tag kvar iallafall och just nu känns det så rätt. Som en drog får jag aldrig nog av honom. Även om brister finns hos oss båda älskar jag dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0