oncontextmenu="return false"
2010-05-18 @ 14:27:41

ett år äldre



Idag fyller min lillebror 11 år. Grattis till han :) Just nu har jag ställt in kakan i ugnen så att vi kan fika på något när alla kommer hem. Kalas blir det nog på söndag för både manfred och william. Han fyller också år snart.

Idag var det en kortdag i skolan med ett prov och mentor. Mycket att komma för. På morgonen var jag hos tandläkaren också. Gick jätte bra, har fått papper om att det är mitt sista år för att komma gratis dit. Så ska fylla i en försäkring mm så att om det händer något så får jag den hjälp jag behöver med den försäkringen. As bra!

Efter skolan åkte jag och Linnea ner till komvux och lämande in min ansökan, iih en dag för sent men det var inga problem...


Sen ska, jag plugga som bara den.

- 2 prov i småföretagande B
- 2 naturkunskapsinlämningar
- 1 ordprov i svenska
- 1 pm som ska vara klart till svenska nationella
- 1 hemsida som jag ska skapa och konstruera


..... vet inte om det är något mer men allt är ganska mycket.

Ikväll får jag se vad som händer. Saknar min andré lite med, men måste verkligen ta tag i det här NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0