oncontextmenu="return false"
2010-05-26 @ 22:51:03

charlie

Kvällen har spenderats en stund med Linnea tills hon åkte hem. André kom och det var mysigt som alltid. Kände att jag behövde plugga men orkade inte, ååå. Längtar tills på fredag, mösspåtagningen! Hela klassen ska vara hos mig innan, det är så himla roligt när alla är samlade. En favorit i repris!

Sanne, Andrés syster fyller 16 idag. Så det var lite småfirande med flöt mat och spenderad tid :) Nu är jag hemma, kom hem för en stund sen. André ska vara med sina kompisar så han skjutsade hem mig. ♥

På lördag är det bröllop, det ska bli kul men vill helst inte sova kvar där men får se hur det blir. Nu jobbar jag inte mer förrän på två veckor, det är så skönt. Kan lägga all min tid på skolan nu den sista tiden, behöva verkligen.

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Låsa in Charlie som springer runt på mitt rum, sötnoos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0