oncontextmenu="return false"
2010-05-02 @ 22:18:21

äntligen

Veckan har gått fort, tysken kom i måndags och åkte hem igår. Sköönt!

Tisdag vart det skolan med tyskarna, det fick om det ville följa med på våra lektioner. Det var iväg med skolan och på kvällen var vi alla i måndalen ch spela kubb och brännboll. Vissa grillade osv..

Onsdag vart det att skjutsa tysken till skolan, även fast vi var lediga. Jag gick hem till farmor sen hem för att vänta på henne. Kvällen skulle spenderas i motala men vädret svek så det vart en lugn kväll hos mathilda.

Torsdag vart det praktik för min del. Tysken var i stockholm hela dagen. Inna hon kom tillbaka åkte vi till linköping för att fixa till min balklänning, som vi upptäckte var felsydd när vi kommit hem. Tuur att vi såg det innan balen. Men det fixade sig ganska snabbt. Kvällen vart lugn med några stycken hemma hos mig.

Fredag praktik igen till halv 2 bara. Fixa för kvällen och bege oss till motala på valborgs firande för tyskarna. Riktig kul kväll måste jag säga. Galna tyskar... På natten somnade jag för första gången skönt i min tältsäng eftersom tysken hade min.

Lördag upp tidigt för att skjutsa tysken till bussen. Ingen baksmälla alls lilla gumman, spritflaskan var ju tom när vi kom hem och hade blandat med en cola burk.. usch. Jag klarade mig ganska bra på det vinet jag hade iallafall. Hem och sova efter vi släppt av henne vid skolan och sagt hejdå.

Som present till oss från henne fick jag ett armband, och pappa och dom fick en bok om tysklands landskap och marsipan godis. Pappa köpte som tack en bok om sverige på tyska och ville att jag skulle ge bort min tröja som hon gärna ville låna på festen. ooonej, hon har samma affärer om inte mer i tyskland. Kan hn köpa själv.

Min bästa hörde av sig senare på dagen och vi har haft det hur mysigt som helst. Flöt mat, sovit och 4 filmer.

Söndag har vi ätit flötmat igen, fy på oss. Spelat kubb och varit ute och gått i det fina vädret. underbara du. Nu står han i duschen och jag ska borsta mina tänder. nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0