oncontextmenu="return false"
2010-06-01 @ 14:55:32

3 dagar kvaaaar

Nu har dagarna i skolan känns jätte bra, nästan allt är snarnart färdigt och betygen lägger sig skapligt :) Sitter och ska försöka göra klart min hemsida så kan jag få mitt betyg i den kursen också!

Har kollat på film och bara sovit ut i dag. Måndagsklubben igår och lite förkrök med klassen hos sebastian. Värd kväll som var super bra och jätte roligt! Älskar vår klass :) bilder vart det i mängder, haha, vissa värre än andra och endel som man inte kommer ihåg?! Bilder finns på facebook. Kvällen slutade inte så himla bra, pappa kom och hämtade mig lite tidigare, och jag har aldrig somnat så fort eller skönt efter en fest, hihi...

Ikväll kör vi på grillning, ölbrännboll och kubb. Vädret är på topp och det är massa solar på SMHI på fredag. Kan det blir bättre?!

RANDOM PIC

Mösspåtagning




Bröllopp






Måndagsklubben





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0