oncontextmenu="return false"
2010-02-25 @ 10:26:36

för lite av det goda

Jobbet ringde för en stund sen, så ska faktiskt jobba ett kortpass på 5 timmar. Borde ligga hemma och plugga, men just nu orkar jag inte det och jag kommer bara sova om jag börja läsa något. ajdå.

Som sagt var det trevligt igår, och jag ska faktiskt överväga om den 13 mars Josefin, haha... Inget bestämt än iallafall men vi får se!

Stockholm om två veckor, träffa la familia. Och mamma som tjatar så att jag ska ta med mig andré, och nu gör jag det!

Ikväll blir det iallafall ett evigt läsande ..... så har jag något att längta till efter jobbet.
  • Islam
  • Naturkunskap
  • Hormoner uppsats
  • näthandel uppsata
  • svenska glosor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0