oncontextmenu="return false"
2010-04-26 @ 22:25:48

tysken är här

Nu är tysken här som sagt! Hon ligger uppe i min sköna säng och jag sover nere i finrummet. Imorn blir det upp tidigt och fixa frukost och förbereda för att sitta ett antal timmar i skolan och inte göra något. För att tyskarnas lärare vill att det ska vara i skolan kl 8... yeey

Efter skolan storstädade vi överallt och bädda rent åt henne. skulle haft en redovisning klar tills imorn, men det fixar sig får jag hoppas!

Helgen har varit fullspäckad som sagt.

Lördag var det möhippa för angelica (min farbrors tjej). Vi tog henne på förmiddagen där och hon fick klä sig jätte snyggt! Röd utklädningsklänning en djävulsklänning, oranga strumpbyxor och blåa knästrumpoa, ett par röda stövlar och en slöja med krona. Körde vidare ut till vädersta där hon fick spela in en egen skiva med låtar vi valt ut. hihi :) Sedan vidare till mcdonalds och steka egen hamburgare mm. Åt lite lunch innan det var dags att dra ner på stan, och för henne att sälja ett pack med sugrör formade som snoppar. haha. Gick jätte bra. Valde ut underkläder till henne som hon sedan skulle anväda hos fotografen och ta fina bilder :) Vi tog senare efter det tåget in till linköping, på tåget fick hon sälja penisringar, haha, gick skit bra det också! Alla fick hon sålt på. Förfest i linköping med middag på BQ och en helröj kväll på Harrys. Jätte kul hade jag, roligare än vad jag kunde tänka mig ! Bilder kan komma upp, men har inte lagt in det från kameran än.

Söndag gick åt jobbet, seg men det var skönt. Kvällen kom min myskille och vi somna tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0